Menu

Jakie są zalety reklam AdWords?

kampania google adwordsNajważniejszy jest zasięg

W ramach takiej reklamy możemy dotrzeć praktycznie do wszystkich internautów i to właśnie jest ogromna zaleta Google AdWords. Z tej wyszukiwarki korzysta ponad 95% wszystkich osób, które korzystają z internetu. Jeśli ktoś szuka dla siebie usług najczęściej zagląda właśnie do Google. Kontekstowa reklama skierowana bezpośrednio do klientów. Reklama, która przygotowana jest dla jakiejś strony pojawia się w boksach, które są obok wyników wyszukiwania. Oczywiście wszystko dzieje się tylko dla określonych fraz a tym samym trafia się do zainteresowanych usługą klientów. Jeśli mamy pełną kontrolę nad słowami kluczowymi możemy liczyć na to, że jeszcze lepiej trafimy w gusta internautów, którzy z wyszukiwarki będą w danej chwili korzystać.

Kontrola finansowania

Jeśli chodzi o budżet można prowadzić go dynamicznie i w każdej chwili zmieniać dopasowując w taki sposób, by można było osiągać jak najlepsze wyniki, których oczywiście przede wszystkim oczekujemy przy takiej reklamie. Statystyki oraz skuteczność Gdy będziemy łączyć dane, które przynosi nam Google Analytics oraz AdWords możemy oczekiwać dokładnych wyników, w których dowiemy się jak klienci korzystają i jak zachowują się na naszej stronie, oraz które reklamy okazują się być najbardziej skuteczne. Oczywiście równocześnie możemy kontrolować jakie elementy się nie sprawdzają i można zmieniać.

Szukamy szybkiego efektu - wsparcie dla długich strategii SEO

W przypadku AdWords przygotowane kampanie są dostępne najczęściej po około 24 godzinach od uruchomienia. Jeśli chodzi o działania SEO trzeba spodziewać się, że efektów w dużo dłuższej perspektywie czasowej. Natomiast przy takiej reklamie jak AdWords można oczekiwać szybszego efektu.

Ograniczenia przy AdWords

koszt adwordsW przypadku mamy pewne ograniczenia jeśli chodzi o branże, które mogą być w ten sposób promowane. Ograniczenia dotyczą również fraz, które są wyświetlane. Gdy chodzi o frazy mniej konkurencyjne najczęściej Google nie będzie wyświetlać reklamy lub wyświetlanie będzie możliwe tylko na frazy, które będą nieco bardziej ogólne. Przy takich frazach lepsze będą tradycyjne działania SEO. Szykując kampanie w ramach AdWords powinno się przygotować grupę fraz, które będą kierowane jeśli chodzi o reklamę. Gdy chodzi o możliwości często ograniczeniem stają się naturalne wyniki wyszukiwania, gdy chodzi o generowanie wejść na nieco bardziej złożone zapytania. W przypadku AdWords najczęściej nie będziemy mogli przygotować propozycji złożonych fraz. Niekiedy nie ma możliwości reklamowania niektórych fraz ze względu na to, że mamy bardzo dużą liczbę wyszukiwani oraz konkurencję.

Copywriter, bloger